Skip to main content

Promjene u 0.8.6., potencijalno jaaaaako velike

Više
10 godina 11 mjeseci ago #52754 od Mr.Ti
Sa NA WoT portala:

Tankers!

Today we're peeling back the curtain on some of the major changes coming in the 8.6 Update, shared to us by Michael Jivetc, Producer on World of Tanks. Read below for more information.

Changes to Gun Accuracy

In our opinion this is one of the most significant changes that we are bringing to the game since 0.8.0.

For those who might be interested, here's the statistical theory behind the mechanic. In game, we currently use the normal (Gauss) distribution to calculate the values for shot dispersion. However, a limit for shot distribution has to exist, so all extreme values are restricted to the edge of the aiming circle. In simple terms, the limits for the most inaccurate gun would still be the limits of the aiming circle.

Currently, in Version 8.5, we have a 1.3 sigma set as a limit. This means that approximately 19.4% of shots will land at the edge of the aiming circle. There were good reasons which this limit was chosen back in 2010, but the game has developed since then and we are ready to move on.

For the 8.6 Update, we have decided to change the distribution model used for accuracy calculations, by increasing the limit to 2-sigma. This means that now only 4.6% of shots will land at the edge of the aiming circle. That’s nearly 4 times less than under the old model!

We have also decided that the spike on the edge of distribution is no longer required, so the landing points for shells will be distributed equally from the center to the edge of the aiming circle. This means that overall there will be much fewer shots landing directly on the limit of the aiming circle. In other words, the shots will be more evenly distributed throughout the aiming circle.

How Will it Affect the Gameplay?

It means that the accuracy of all guns will greatly increase. Players will notice much fewer shells falling on the edge of aiming circle; in fact such shots will become incredibly rare. We are decreasing the influence of random factors in-game, which means a corresponding increase in the value of player skill.

These changes will apply to all tanks and tank destroyers in the game. We have decided not to apply these accuracy changes to SPGs as it could potentially damage gameplay too much. The change will be compensated for by a slight increase in shell dispersion. If you've already seen leaked information about the 0.8.6 Update SPG characteristics, please do not worry. It's not a nerf, just measures to avoid "over-buff." The overall accuracy of SPGs will be pretty much the same, just more predictable.

New Mechanics for HEAT Shells

Currently, the way the mechanics work means that the effect of HEAT shells is barely different to normal Armor-Piercing shells. To increase the difference between them, and also to decrease the influence of HEAT shells on gameplay, we have decided to change their mechanics in the 8.6 Update to make them more realistic:

HEAT shells will start to ricochet if the impact angle is greater than 80 degrees. Please note that every shell can have slightly different settings. The armor penetration after ricochet will remain the same.
After penetration, a HEAT shell cannot ricochet inside the tank as the shell is transformed into a continuous stream.
After penetration, the HEAT shell will lose 5% of armor penetration force for each 10cm of travelling distance
After penetration, the force with which the HEAT shell continues to travel through the armor will take into account the angle of impact between the armor and penetration spot.
Overall, these changes mean that HEAT shells will now have ricochets instead of penetrations with 0 damage and less armor penetration values when it meets spaced armor (Maus drivers will love this change). Also of note, the tracks of a vehicle will also count as spaced armor for HEAT shells.

New Mechanics for Camouflage

Currently, camouflage patterns and camouflage net values work as multipliers in the overall camouflage calculation formula. So if the base camouflage values for a particular tank are low, the provided advantage from the both devices will also be close to zero.

We have decided to change this. From now on, the values for vehicles and camo devices will be cumulative. This means that now the camouflage net and camouflage pattern will provide fixed bonuses which will only differ based on the class of the vehicle. For example, TD's will receive the highest bonus.

To avoid side-effects with having nearly invisible TD's, it was decided to decrease the overall camouflage bonuses provided by bushes and fallen trees.

Changes to Credits and Experience Received in Battles

Currently TDs and SPGs receive penalties on the amount of experience points they receive per battle. TDs currently receive 33% less XP, while SPGs receive 50% less than regular tanks.

In the 8.6 Update, we will remove these penalties. This means that TDs and SPGs will receive much more XP per battle.
We will also add an assistance bonus for keeping enemies tracked. If you track an enemy and your allies then damage it or even destroy it, you will receive a bonus in credits and XP. The mechanics will be similar to the way the bonus for spotting currently works.

The following user(s) said Thank You: skalca_man

Please Prijava to join the conversation.

Više
10 godina 11 mjeseci ago #52756 od junior_cro
Šteta što ne znam mađarski :(

Više
10 godina 11 mjeseci ago #52763 od zekopeko
nauči ga, bar ovaj osnovni wot...
mijenjaju ničim izazvani preciznost topova
prema sadašnjoj formuli 19,4% granata je završavalo na samom rubu kruga nišana ( kao niko nikad nije doživio da ode granata i van )
napravili su novu formulu za 8.6 ( znači najmanje 5 dana nećemo moći normalno igrat + CW će stati na dva-tri tjedna ) u kojoj je to smanjeno na samo 4,6%
osim toga sada će granate podjednako ići u centar nišana kao i u sam njegov rub, točnije izjednačili su postotak granata koje idu u bilo koji dio nišana
sve skupa se ne odnosi na arty koja će jako nastradat u 8.6
no sve skupa izaziva dosta straha
naime, ko ima najpreciznije a ko najnepreciznije topove u igri
čisto sumnjam da će dugo trpit da zbog širokog nišana ruski tenkovi sad stvarno budu slabiji

Više
10 godina 11 mjeseci ago #52765 od Mr.Ti

junior_cro napisao: Šteta što ne znam mađarski :(

Evo samo za tebe sam se svojski potrudio i ubacio gornji tekst u G.translate, pa mozda budes malo vise razumio ovaj g. hrvatski...

Tankeri!

Danas smo piling natrag zavjese na neke od glavnih promjena koje dolaze u 8,6 Update, zajednički nam je Michael Jivetc, producent na svijetu tenkova. Pročitajte ispod za više informacija.

Promjene Gun Točnost

Po našem mišljenju to je jedna od najznačajnijih promjena koje su nam donosili na igri budući 0.8.0.

Za one koji bi mogli biti zainteresirani, evo statističke teorije iza mehaničar. U igri se trenutačno nalaze na normalan (Gauss) distribuciju za izračun vrijednosti za šut disperzije. Međutim, rok za šut distribuciju mora postojati, tako da sve ekstremne vrijednosti su ograničeni na rubu ciljem kruga. U jednostavnim uvjetima, ograničenjima za većinu netočnih pištoljem dalje će biti granice s ciljem krug.

Trenutno, u verziji 8.5, imamo 1,3 sigma set kao ograničenje. To znači da je oko 19,4% snimaka će pasti na rubu ciljem kruga. Bilo je dobrih razloga što se ta granica je izabran još 2010, ali igra je razvijen od tada, a mi smo spremni krenuti dalje.

Za 8,6 Update, odlučili smo promijeniti model distribucije koriste za točnost izračuna, povećanjem limita 2-sigma. To znači da je sada samo 4,6% snimaka će sletjeti na rubu ciljem kruga. To je gotovo 4 puta manje nego u starom modelu!

Također smo odlučili da spike na rubu raspodjele više nije potreban, tako da se bodovi za slijetanje školjke bit će podjednako od centra do ruba ciljem kruga. To znači da je ukupna će biti puno manje snimaka slijetanje na samoj granici s ciljem krug. Drugim riječima, metak će biti ravnomjerno raspoređena u cijeloj ciljem krug.

Kako će to utjecati na gameplay?

To znači da je točnost svih topova će uvelike povećati. Igrači će primijetiti mnogo manje padale granate na rubu ciljem kruga, u stvari takve fotografije će postati nevjerojatno rijetka. Mi se smanjuje utjecaj slučajnih faktora u igri, što znači odgovarajući porast vrijednosti igrača vještina.

Ove promjene će se odnositi na sve tenkove i razarači tenk u igri. Mi smo se odlučili da neće primjenjivati ​​ove promjene točnosti SPGs kao što potencijalno može oštetiti gameplay previše. Promjena će biti nadoknađeno blagog porasta disperzije ljuske. Ako ste već vidjeli procurila informacija o 0.8.6 Update SPG karakteristikama, molimo Vas da ne brinite. To nije Nerf, samo mjere kako bi se izbjeglo "over-koža." Ukupna točnost SPGs će biti prilično velik dio isti, samo više predvidiv.

Novi Mehanika za toplinu školjki

Trenutno, smjer Mehanika rad znači da djelovanja topline granata je jedva razlikuje od normalnih Armor Piercing-školjke. Kako bi se povećala razlika između njih, ali i za smanjenje utjecajem topline granata na gameplay, odlučili smo promijeniti svoje mehanike u 8,6 Update kako bi ih realnije:

TOPLINE školjke će početi povratni utjecaj, ako je kut veći od 80 stupnjeva. Imajte na umu da je svaka ljuska može imati malo drugačiji postavke. Oklop penetracija nakon Ricochet će ostati isti.
Nakon prodora, HEAT granata ne može odskočiti u tenku kao ljuske se pretvara u kontinuirani tok.
Nakon prodora, ljuske HEAT će izgubiti 5% penetracije oklopa snagu za svaku od 10 cm udaljenosti putovanja
Nakon prodora, sila kojom HEAT ljuske i dalje putovati kroz oklopa će uzeti u obzir kut sudara između oklopa i penetracije mrlja.
Sveukupno, ove promjene znače da se toplina školjke će sada imati ricochets umjesto prodora s 0 oštećenja i manje oklopnih prodora vrijednosti kada ispuni razmaknute oklop (Maus vozači će ljubav ovu promjenu). Također zabilježiti, Tragovima vozila će također računaju kao proredom oklopa školjke za toplinu.

Novi Mehanika za kamuflažu

Trenutno, maskirne uzorke i kamuflirati neto vrijednosti rade kao multiplikatori u ukupnom kamuflaža izračuna formule. Dakle, ako bazni maskirne vrijednosti za određenu spremnika su niske, pod uvjetom prednost od oba uređaja će biti blizu nule.

Odlučili smo da se to promijeni. Od sada, vrijednosti za vozila i Camo uređaja bit će kumulativni. To znači da je sada maskirne mreže i kamuflaža uzorak će pružiti fiksne bonuse koji će se razlikovati na temelju klasi vozila. Na primjer, TD-a će dobiti najviše bonus.

Da biste izbjegli nuspojave s vlasništvo gotovo nevidljiv TD-a, odlučeno je da se smanjenje ukupne maskirne bonuse koje pruža grmlje i srušenim stablima.

Promjene na kredite i iskustva primljene u Battles

Trenutno TDS i SPGs dobivaju kazne u iznosu od bodova iskustva koje primaju po borbi. TDS trenutačno dobivaju 33% manje XP, dok je SPGs dobivaju 50% manje od redovne tenkova.

U 8,6 Update, uklonit ćemo te kazne. To znači da TD dodavanja i SPGs će dobiti puno više XP po borbi.
Također ćemo dodati bonus ulaznica za čuvanje neprijatelje evidentirane. Ako ste pratili neprijatelja i vaši saveznici zatim ga oštetiti ili čak uništiti, što će dobiti bonus u kreditima i XP. Mehaničari će biti sličan način bonus za uočavanje trenutno radi.

Više
10 godina 11 mjeseci ago #52767 od mitoca
eto juniore sad imaš i na kineskom :lol:

Više
10 godina 11 mjeseci ago #52770 od Devilthorn
Serem im se na 0.8.6 :angry:

Moderatori: razor
Vrijeme kreiranja stranice: 0.373 sekundi
Pokreće Kunena Forum