Skip to main content

GUIDE FOR BEGINNERS - OBAVEZNO PROČITATI

Više
12 godina 7 mjeseci ago #43919 od Seba
Ovako, ovdje ću staviti sve osnovne stvari koje neki znaju, neki ne, ovako ćete imati mjesto sa svim potrebnim informacijama za uspješno svladavanje igre, znači ove stvari MORATE znati.

IMPORTANT SITES

Ovo je lista najvažnijih sajtova na kojima imate sve informacije koje vam trebaju, ako niste posjetili neki odmah to napravite.

www.teamliquid.net/ - najveći starcraft 1 i 2 community site na svijetu, ima ogroman forum i wikipediju starcrafta koja sadrži jako puno korisnih informacija o igri i svakako se vrijedi pogledati. Tu imate i hrpu streamova najboljih igrača ( np. whitera, idra, dimaga, sjow itd. ) kao i hrpu streamova svih bitnijih turnira u starcraftu! Uglavnom, ovaj sajt je must visit za svakog igrača starcrafta!

www.gosugamers.net/ - nešto manji sajt od tlnet, svejedno jako kvalitetan s redovitim newsima iz starcrafta 1 i 2, warcrafta, hona, dote, wowa i pokera. Ima i dosta dobar replay database, i globalni ranking starcraft igrača iz cijelog svijeta koji je redovito ažuriran sa svim bitnijim turnirima.

gscup.net/ - domaći sajt koji se pokrenuo u sklopu gamer starcup turnira, ali također i prati događanja sa domaće i strane sc scene

www.sc-gamer.net/ - još jedan domaći community site, također prati zbivanja sa sc scene

www.gomtv.net/ - GSL je najveća starcraft 2 liga na svijetu, smještena u Koreji, ovo je sajt na kojem možete pronaći VOD-ove svih gejmova odigranih na turniru, doduše samo je prvi gejm besplatan, a da bi mogli sve vidjeti morate se pretplatiti

nasl.tv/ - NASL je američka verzija GSL-a, VOD-ovi su besplatni, također jako dobar turnir

starcraft2.ingame.de/sc2cl/ - najveća europska starcraft 2 liga za klanove, u kojoj sudjeluje i DD team, i to u diviziji 2B starcraft2.ingame.de/sc2cl/?m=di ... sionId=154

www.sc2rep.com/ - ovo je meni osobno najbolji replay site, redovito ažuriran sa velikim brojem gejmova od top igrača, također ima i GSL vodove besplatno s castovima na korejskom jeziku

sc2ranks.com/c/3344/croatia/ - ladder ranking svih hrvatskih igrača, ukoliko želite biti dodani u listu postajte u ovom topicu: gscup.net/forum/viewtopic.php?f=16&t=76

SC2 GUIDES

www.teamliquid.net/staff/R1CH/Aj ... rsion1.pdf - ODLIČAN, PONAVLJAM JAKO ODLIČAN GUIDE o svemu što trebate znati o starcraftu, must read!

blip.tv/day9tv - ovo je channel od slavnog castera day9, na kojem svaki tjedan ima vodiče za početnike, ovo isto je vrlo preporučeno za sve početnike jer ovaj čovjek zna o čemu priča i nije bezveze najpoznatiji caster starcrafta na svijetu. Must see!

www.youtube.com/user/HuskyStarcraft - još jedan caster, isto jako poznat, njegovi castovi su više fun tipa ali svakako vrijedni gledanja!

www.youtube.com/user/HDstarcraft?feature=chclk - odličan channel, must see

Please Prijava to join the conversation.

Više
12 godina 7 mjeseci ago #43948 od jopke

Rest your trigger on my finger...

Više
12 godina 6 mjeseci ago - 12 godina 6 mjeseci ago #44386 od Seba
Evo jedan dobar sajt sa foruma sc-gamer.net za sve zerg igrače (matchup je zvp) gdje je reyon (grandmaster player u sezoni 2) napisao odličan mini guide.

www.sc-gamer.net/phpBB3/viewtopic.php?f=13&t=442
Last edit: 12 godina 6 mjeseci ago by Seba.

Više
11 godina 8 mjeseci ago #48140 od prasinar
Upute za korištenje novog sučelja:

With Patch 1.5.0, we’ve got many new features and functions for you to enjoy. For custom game creators specifically, there are several easy steps you can take to make the most of the new StarCraft II Arcade.

Choose your Type and Genre
Game creators now define which basic type best fits their game: StarCraft II or Arcade.
Game creators have a comprehensive menu of genres to choose from, and this means that players can more easily find the games they are looking for.
Games published prior to Patch 1.5 are still available. All pre-patch user-created games are defaulted to Arcade, under the “Other” genre.
Game creators can re-save their game in the 1.5.0 StarCraft II client, and then select the Type and Genre where they want to their game to appear.
Spruce up your game
Add an icon image through the StarCraft II Editor. It’s the first thing players see, and a great opportunity to make a first impression on potential players.
Edit Game Info through the StarCraft II Editor. This is where players learn about your game and see what it has to offer. At a minimum, you’ll want to provide a complete Description, easy to understand How-to-Play Instructions, and your best screenshots.
Take it a step further and create customized images for Game Info. Examples include: a diagram of game controls, a simple guide map of the play area, and pictures of game elements in action.
Set up a default mode
From the Game Info page, there’s a big “PLAY” button that most players will use to get into your game. This creates or joins a public lobby based on the default mode you defined for your game. This means you’ll likely want to set the default to what you consider your “core” game experience.
Alternatively, some games require the players to set up gameplay parameters after they load into the match. That can work well, but it’s always recommended to make the setup process as streamlined and user-friendly as possible.
Build a Tutorial
Tutorials are a powerful way to introduce new players. Ideally, this is where you’ll give players a smooth introduction to game mechanics in a fail-safe environment and teach them everything they need to know to have fun before they start playing your main game mode.
Tutorials can also be built in ways that allow players to use them as a practice mode.
To use the Tutorial feature, first publish the Tutorial map to Battle.net. Then you can configure your main game to point to the Tutorial.

Moderatori: razorjopke
Vrijeme kreiranja stranice: 0.952 sekundi
Pokreće Kunena Forum