EVE
16 godina 4 mjeseci ago #27740
od razor
Pa...da...komplicirana je...i da...zgazili bi te...samo bojim se ne 182 puta
No da malo objasnim cijelu stavar. Da je igra samo "komplicirana" i da bi te ovi "ko ja" gazili, onda bi ustavri sve bilo jednostavno....a nije...
Da, igra je komplicirana, no samo ako joj to dopustis.
Raspon "kompleksnosti" moze biti od jednostavnih industrijalaca (ekipa koja proizvodi i prodaje dijelove za brodove i poremu), rudara (vjerujem da je to samoobjasnjavajuce), pirata (vjerujem da je i to samoobjasnjavajuce)pa sve do vodjenja koorporacija (ekvivalent klanova u FPS-ovima), alijansi, spijuniranja (da...stavrnog real life spijuniranja na tudjim forumima, ts-ovima itd.), prodavanja informacija, politike (mozes postati CSM kandidat i odlucivati u daljnjem razvoju igre), bankarstva, kupovinom iprodajom dionica koorporacija, mešetarenjem na marketu i tko zna sto sve jos ne.
Stvar je u tome sto te igra ne ogranicava na odredjeno podrucje, kao sto to radi vecina drugih igara (ala wow, gdje odaberes da si npr. warrior, i htio ne htio, nemozes bacati naokolo magije il ljeciti ljude).
Koje skilove treniras, to ces moci i raditi.
Tako sam ja npr. svog charactera iztrenirao za borbu i smao borbu. No da mi sad puhne u glavu da hocu i proizdovit, nesto, ili mozda kopat rude ili nesto drugo radit, sve sto terbam je iztrenirat relevantne skilove i off i go.
Dobar primjer toga je Rudlavin character (da..i ona je to igrala, a ja sad placam account i koristim ga kad mi treba), koj se skoro godinu dana specijalizirao za industriju, kopanje ruda, invention novih komponenti, transport i market, da bi u zadnjih 2 mjeseca intenzivno presao na trening za kapitalne brodove (carrier, dreadnought, mothership, titan).
Jedina granica je vrijeme...
Toliko o tome koliko igra moze biti kompleksna, iako nisam dotaknuo dosta toga.
Za mene je cijela stavr vrlo jednostavna. Sjednem u brod, sa ekipom iz koorporacije napravimo malu flotu i i demo naokolo ubijat ekipu koja gurne nos u nas dio svemira.
GhostRider napisao: za moje pojmove zgleda dosta komplicirano....
a dok bi ja skuzio ko sta i kako vec bi me zgazili takvi kao ti 182 puta...
Pa...da...komplicirana je...i da...zgazili bi te...samo bojim se ne 182 puta
No da malo objasnim cijelu stavar. Da je igra samo "komplicirana" i da bi te ovi "ko ja" gazili, onda bi ustavri sve bilo jednostavno....a nije...
Da, igra je komplicirana, no samo ako joj to dopustis.
Raspon "kompleksnosti" moze biti od jednostavnih industrijalaca (ekipa koja proizvodi i prodaje dijelove za brodove i poremu), rudara (vjerujem da je to samoobjasnjavajuce), pirata (vjerujem da je i to samoobjasnjavajuce)pa sve do vodjenja koorporacija (ekvivalent klanova u FPS-ovima), alijansi, spijuniranja (da...stavrnog real life spijuniranja na tudjim forumima, ts-ovima itd.), prodavanja informacija, politike (mozes postati CSM kandidat i odlucivati u daljnjem razvoju igre), bankarstva, kupovinom iprodajom dionica koorporacija, mešetarenjem na marketu i tko zna sto sve jos ne.
Stvar je u tome sto te igra ne ogranicava na odredjeno podrucje, kao sto to radi vecina drugih igara (ala wow, gdje odaberes da si npr. warrior, i htio ne htio, nemozes bacati naokolo magije il ljeciti ljude).
Koje skilove treniras, to ces moci i raditi.
Tako sam ja npr. svog charactera iztrenirao za borbu i smao borbu. No da mi sad puhne u glavu da hocu i proizdovit, nesto, ili mozda kopat rude ili nesto drugo radit, sve sto terbam je iztrenirat relevantne skilove i off i go.
Dobar primjer toga je Rudlavin character (da..i ona je to igrala, a ja sad placam account i koristim ga kad mi treba), koj se skoro godinu dana specijalizirao za industriju, kopanje ruda, invention novih komponenti, transport i market, da bi u zadnjih 2 mjeseca intenzivno presao na trening za kapitalne brodove (carrier, dreadnought, mothership, titan).
Jedina granica je vrijeme...
Toliko o tome koliko igra moze biti kompleksna, iako nisam dotaknuo dosta toga.
Za mene je cijela stavr vrlo jednostavna. Sjednem u brod, sa ekipom iz koorporacije napravimo malu flotu i i demo naokolo ubijat ekipu koja gurne nos u nas dio svemira.
Please Prijava to join the conversation.
16 godina 4 mjeseci ago #27741
od razor
A sad malo o samoj igri i onome sto je dijeli od silne vojske drugih mmorpg-ova.
- Pravi smisao Massive Multiplayer RPG-a
Cijela igra se zasniva na clusteru servera povezanih u jedan veliki server, tako da za razliku od wow-a i slicnih igara koe se igraju na stotinama i stotinama servera sa po par tisuca ljudi, ovdje se cijela akcija odvija na jednom velikom serveru.
Odjednom je online i do 45 tisuca ljudi, a brojka se iz dana u dan malo pomalo povecava.
- Hard core PvP - Igra je jedna od najnemilosrdnijih. Ne postoji podrucje gdje ste sigurni. Postoji podrucje kojim patrolira Concord (policija), no to nece sprijeciti nekoga da vas ubije, i pri tome i sam pogine, te da kasnije uzme ono sto je ostalo u vasoj (i njegovoj) olupini.
Bas zbog toga, glavna politika igre je: Ne vozi brod koj si nemozes dozvoliti da izgubis.
- Death penalty - Za razliku od, opet velike vecine igara, u EVE-u postoji death penalty na vise razina.
Kao prvo, kad brod eksplodira, a eksplodira cesto, nema povratka. Mozete pokupiti ono sto ostane iza njega, no htjeli, nehtjeli, u gubitku ste.
Sljedeci nivo je vasa kapsula, ilitiga vi (pilot). Kad ubiju vas, morate kupiti novog klona (tj. klon mora biti kupljen prije smrti), a ako ga niste kupili, korporacija koja ih prodaje pokloni vam "besplatnog" koj nema sve vase znanje, pa ste samim time izgubili dio skillovak oje ste trenirali, sto znaci da vam je napravljena nenadoknadiva steta.
- Zivi svemir - Cijela igra se vrti puno vise oko igraca i njihove interakcije, nego oko NPC-ova i farmanje opreme i ingame para.
99% Itema proizvode ljudi. Svaki brod, i svaki komad opreme koj cete na njega staviti ne netko negdje proizveo.
Samim time su cijene itema dostapovezane sa trenutnim stanjem u igri. Ako je neki veliki rat, i ako se unisti puno proizvodnjh pogona, cijene ce skociti. Ako je mir i proizvodnja radi bez prevelikih problema, cijene idu dole.
Isto tako, velike alijanse znaju umjestno dizati cijene opremi koja je usko vezana uz njihovo podrucje, tj opremi koja se proizvodi iz resursa sa tog podrucja. Stvaraju velike zalihe, sto samim time dize cijenu na marketu i onda u za njih zgodnom trenutku, pustaju sirovine i opremu na market.
Ako nekoga zanima mesetarenje i financijski inzinjering, igra je savrsena za to.
Cak je, bas zbog razvijenosti trzista, par puta bila i u Financial Times-u!
-Pretplata - Iako se ovo ne cini kao neka bas ugodna stvar, pretplata se moze rijesavati (legalno) sa ingame novcima ($34.99 pravih novaca za 2 mjeseca igranja).
Bas zbog toga, Ja nikad nisam dao ni lipe za pretplatu, a placam pretplatu na 2 account-a vec vise od godinu dana
Prvi mjesec sam dobio beplatno pretplatu od prijatelja s posla, a dalje sam se potrudio da si sam zaradim (bio sam student koj je netom pao godinu sa jednim ispitom zaostatka, pa sam imao JAKO PUNO slobodnog vremena).
Realno gledajuci, nakon 2-3 mjeseca igranja (ako ne i prije) bi svatko trebao biti u mogucnosti skupiti (mjesecno) dovoljno ISK-a da si plati pretplatu i da se dalje moze razvijati u igri (kupovati brodove..opremu itd).
Ako ste dobri sa ekonomijom, cijela stavar s emoze ekstremno ubrzati. Znam igryace koji su nakon mjeec dana imali vise novac nego sto ih imam ja, a da nisu ispucali ni metka.
I za kraj ovog malog maratona tipkanja, igra nudi 14 dana free trial koj se kasnije moze aktivirati u paying verziju. Pa tko hoce isprobat, smao dajte.
- Pravi smisao Massive Multiplayer RPG-a
Cijela igra se zasniva na clusteru servera povezanih u jedan veliki server, tako da za razliku od wow-a i slicnih igara koe se igraju na stotinama i stotinama servera sa po par tisuca ljudi, ovdje se cijela akcija odvija na jednom velikom serveru.
Odjednom je online i do 45 tisuca ljudi, a brojka se iz dana u dan malo pomalo povecava.
- Hard core PvP - Igra je jedna od najnemilosrdnijih. Ne postoji podrucje gdje ste sigurni. Postoji podrucje kojim patrolira Concord (policija), no to nece sprijeciti nekoga da vas ubije, i pri tome i sam pogine, te da kasnije uzme ono sto je ostalo u vasoj (i njegovoj) olupini.
Bas zbog toga, glavna politika igre je: Ne vozi brod koj si nemozes dozvoliti da izgubis.
- Death penalty - Za razliku od, opet velike vecine igara, u EVE-u postoji death penalty na vise razina.
Kao prvo, kad brod eksplodira, a eksplodira cesto, nema povratka. Mozete pokupiti ono sto ostane iza njega, no htjeli, nehtjeli, u gubitku ste.
Sljedeci nivo je vasa kapsula, ilitiga vi (pilot). Kad ubiju vas, morate kupiti novog klona (tj. klon mora biti kupljen prije smrti), a ako ga niste kupili, korporacija koja ih prodaje pokloni vam "besplatnog" koj nema sve vase znanje, pa ste samim time izgubili dio skillovak oje ste trenirali, sto znaci da vam je napravljena nenadoknadiva steta.
- Zivi svemir - Cijela igra se vrti puno vise oko igraca i njihove interakcije, nego oko NPC-ova i farmanje opreme i ingame para.
99% Itema proizvode ljudi. Svaki brod, i svaki komad opreme koj cete na njega staviti ne netko negdje proizveo.
Samim time su cijene itema dostapovezane sa trenutnim stanjem u igri. Ako je neki veliki rat, i ako se unisti puno proizvodnjh pogona, cijene ce skociti. Ako je mir i proizvodnja radi bez prevelikih problema, cijene idu dole.
Isto tako, velike alijanse znaju umjestno dizati cijene opremi koja je usko vezana uz njihovo podrucje, tj opremi koja se proizvodi iz resursa sa tog podrucja. Stvaraju velike zalihe, sto samim time dize cijenu na marketu i onda u za njih zgodnom trenutku, pustaju sirovine i opremu na market.
Ako nekoga zanima mesetarenje i financijski inzinjering, igra je savrsena za to.
Cak je, bas zbog razvijenosti trzista, par puta bila i u Financial Times-u!
-Pretplata - Iako se ovo ne cini kao neka bas ugodna stvar, pretplata se moze rijesavati (legalno) sa ingame novcima ($34.99 pravih novaca za 2 mjeseca igranja).
Bas zbog toga, Ja nikad nisam dao ni lipe za pretplatu, a placam pretplatu na 2 account-a vec vise od godinu dana
Prvi mjesec sam dobio beplatno pretplatu od prijatelja s posla, a dalje sam se potrudio da si sam zaradim (bio sam student koj je netom pao godinu sa jednim ispitom zaostatka, pa sam imao JAKO PUNO slobodnog vremena).
Realno gledajuci, nakon 2-3 mjeseca igranja (ako ne i prije) bi svatko trebao biti u mogucnosti skupiti (mjesecno) dovoljno ISK-a da si plati pretplatu i da se dalje moze razvijati u igri (kupovati brodove..opremu itd).
Ako ste dobri sa ekonomijom, cijela stavar s emoze ekstremno ubrzati. Znam igryace koji su nakon mjeec dana imali vise novac nego sto ih imam ja, a da nisu ispucali ni metka.
I za kraj ovog malog maratona tipkanja, igra nudi 14 dana free trial koj se kasnije moze aktivirati u paying verziju. Pa tko hoce isprobat, smao dajte.
Please Prijava to join the conversation.
16 godina 4 mjeseci ago #27746
od razor
Netreba vam nista osim najnovije verzije igre koju besplatno skinete sa Eve Online sajta i 14 day trail account-a koj isto tako mozete aktivirati na sajtu.
METAK napisao: evo ima nas jos zaintersiranih za ovu igru pa bi Mister i ja isto tako probali igru a mozda cak i trojca
i jos kaj nam sve treba za online
imamo v trinity
Netreba vam nista osim najnovije verzije igre koju besplatno skinete sa Eve Online sajta i 14 day trail account-a koj isto tako mozete aktivirati na sajtu.
Please Prijava to join the conversation.
Moderatori: razor
Vrijeme kreiranja stranice: 0.478 sekundi