Prebacili se....i cekamo tebe
A to dal sux-a il ne....vidjet ces kad instaliras.
Do sada su ljudi ili jako zadovoljni ili jako razocarani....nema sredine.
ok ja kužim da progamerski posao nije lak pogotovo kad radiš free igru koju ti nitko ne plaća, ali ovi bugovi mi strašno idu na kurac jer su ogromni:
1. 203-ica u IC mapi puno je manje upotrebljivija zbog buga gdje nakon 1-2 reloada granate više ne možeš reloadat sve dok ne spustiš oružje na zemlju pa probaš opet dok ne proradi. Najgore je to što je taj bug postojao i u ranijoj verziji samo što je bio rjeđi. dok ti tako petljaš već te ubiju.
2. u mapi SFPCR kao što sam ranije napisao postoji bug s grafikom (ne bi rekao je to do moje grafičke i drivera, uostalom igra je tu da se optimizira za ponajbolju seriju grafičkih kartica - radeon, a ja imam pristojnu graf. karticu). naime jednostavno zoom-okular na pušci je neiskoristiv, a samim time igra na većim mapama kao CSAR ili ova gotovo nemoguća.
3. u jednoj od novih mapa gdje je onaj tip kojeg trebaš ispitivat, jednostavno sam zaglavio između tipa i nekog kurca oko njega, tako da sam se jeedva maknuo.
4. lag je prilično velik na novim mapama, ok sjećam se kad sam imao dsl tu nikad nisam imao problema s lagom, ali ako ne spuste razinu laga bojim se da velik dio igrača neće igrat ove nove mape
5. grafika - bazirana na UT engine? kojoj verziji UT, zadnjoj? malo morgen? šta god to značilo bilo je igara baziranih na istom engineu koje su izgledale bolje i detaljnije od samog Unreala. Ali ovo je prosječna grafika uzevši u obzir i neke dosta starije igre, tipa Far Cry. Jednostavno, sjebali su anti-aliasing na postavkama "normal" - tu grafika izgleda lošije nego u prethodnoj verziji ali stvar spašava to što je na višim postavkama (a samim tim antialiasing je bolji) sve skupa optimiziranije pa ću igrat s ukljućenim high postavkama.
6. Očito je da ova igra ne može bit i besplatna i slobodna od bugova pa nek je počnu naplaćivat kao i sve ostale.
7. nakon dugo vremena počelo me zanimat šta radi konkurencija po pitanju multiplayer FPS igara jer se bugovi ponavljaju iz verzije u verziju a dolaze i novi - bugovi a ne novosti kao što su obećana oklopna vozila, tenkovi, i ne znam šta sve ne. čisto sumnjam da je to izvedivo ako i je ovakav kod u igri sjeban do jaja.
Tu igru plaća D0D, koji sredstva dobiva zahvaljujući pothvatima koji se npr. danas provode u Ir4ku...
Što se tiče ovog sedmog - također i ja... Ako budem nabavljao jači hardver, svakako ću isprobati i igre poput BattleField 2, koja prema onom što sam vidio daleko nadmašuje AA (vozila, letjelice, do 64 igrača na mapi...)... Nakon instalacije 2.4 da budem iskren i ja sam odmah pomislio ovo što i Black - što li se radi u konkurentskim igrama?...
Engine je star. Nije nov. Sada igra koristi 2.5 a najnoviji je 3.0 ili mozda cak nesto i vise. Pomake u grafici mozete ocekivati tak kad dode nova verzija sa vozilima jer tada prebacuju na engine 3.0.
Sto se tice konkurencije. Sve ostale igra su dumoidne. Ukljucujuci i battlefield. Zato moja malenkost unatoc svim bugovima i dalje igra AA. A sto se tice bugova ima ih i u battlefieldu. A i lag je uzasan kad ima vise igraca (isprobano).
A lag na novim stazama. Hm...neznam....meni je ping i lag isti na koju god stazu odem (izvrstan).